Nytt försök..

Jaaa, det var ju ett tag sen jag skrev något här. Tänkte ge bloggen ett försök nu iallafall, vi får se hur länge det håller.

Har hunnit vara till Köpan med Jenny. Jag fick bara snällt kolla på kläder, då det eeeeekar tomt på kontot. Tur att jag blir några hundringar rikare imorgon! Sen fick jag äntligen mina efterlängtade skor till balen, MEN dom var såklart för stora och 36:an var slutsåld på sidan jag beställt från. Så det är bara att skicka tillbaka dom och fortsätta jakten. Surt, då dom var riktigt sköna och fina annars.
Ajaa, ikväll står bodypump på schemat och sen bänkar jag nog mig framför mina älskade vampyrer ;)
Nu får det räcka för denna gång, vi kanske hörs snart igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0