I'm Gonna Live My Life

Ja-a-a, det här med bloggandet höll ju inte så länge. Men nu känner jag för att skriv av mig lite!

Jag hamnar alltid i situationer där jag är tvungen att välja mellan två saker, det är en ond cirkel som alltid drabbar mig. Jag blir frustrerad när jag inte vet vad jag egentligen vill? Jag vill båda sakerna, men kan bara välja ett! Kan man inte bara dela på sig och göra båda sakerna. Det skulle vara mycket lättare än att behöva göra ett jobbigt beslut. Inte för att det här nu när något livsviktigt beslut, utan det gäller två jobb.. Kan inte någon bara fatta ett bra beslut till mig? Snälla? Någon?

Ja, nu har ni fått höra lite om mina problem också.. Borde hoppa in i duschen. Tog mig igenom två träningspass, skönt var det! Man känner sig så flitig efteråt :) Nu ska jag fortsätta mitt funderande och kanske ta en titt i matteboken också! Höres gott folk :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0