What the F**k..

Hej bloggen, det var ett bra tag sen sist! Tänkte slänga in ett litet inlägg i brist på annat att göra. Eller jag borde förbreda mig inför morgondagens engelskalektion, men det hinner jag göra sen.

Jaaaaa, vad har hänt de senaste månaderna då? Hela sommaren gick åt att jobba, Jobba, JOBBA! Cash is king, jepp! Vi har hunnit vara på en galen utomlandsresa till Ayia Napa, sjukt ställe det där måste jag ju säga! Roligt hade vi iallafall, bruna lyckades vi också bli. Vilket redan har börjat försvinna, sorgligt nog.

Idag gjorde jag en beställning som jag nog aldrig kommer ångra! Det är nog den mest "ful-snygga-sak" som finns på denna jord..
Denna underbara sak kommer förhoppningsvis hem i min brevlåda redan imorgon. Och behöver jag ens säga hur mycket jag ska mysa i den, njaa jag tror inte det. Sååå mina vänner det är bara och glömma mig... Jag kommer bo i min One Piece, hemma det vill säga. Att gå ut på stan i den där, nejnej, det glömmer vi direkt! ;D
Nej, nu är det dags för mig att avrunda här. Jag har nämligen lyckats bli frisk och ska sätta igång med träning, vilket behövs efter en veckas all-inclusive, massa mänkande när jag varit sjuk och massa annat äckelpäckel. Bodypump it is tonight! Hello träningsvärk säger jag bara! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0