Count on me..

Dagen spenderades i Luleå med Jänny. Vi brände iväg lite pengar och kom hem med lite nya kläder. Mycket fint! Vi har verkligen nött ut skivan vi hade i bilen idag, eftersom bara låt nummer 1-6 fungerade så kan vi dom praktiskt taget utan till nu.. 

Just nu håller jag på att avlida hit av uttråkhet, det är riktigt illa alltså. Det är lördagkväll.. Jag ligger i sängen och lyssar på musik. Orkar inte ens kolla facebook mer för det har jag gjort varannan minut nu. Livet suger ibland, jo! Kan ingen rädda mig, please, pretty Pretty PLEASE?!? 

Har några filmer på datan som skulle kunna kollas, men guuuud vad tråkigt.. Nej, nu ska jag sluta gnälla och kanske ta tag i livet! Sorry för detta gnälliga inlägg Kära Läsare! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0