we fell in love in a hopeless place

Då var det kanske dags att slänga in ett inlägg här för engångsskull. Livet rullar på. Just nu känns allt på topp! Förra veckan var allt helt nere, antar att det var någon höstdepretion som hade drabbat mig då. Men nu är det borta och jag är glad igen! Fint sovsällskap var ju inte helt fel igår, så idag har denna tjej gått med ett leende på läpparna och älskat livet. Haha, töntigt det också lät.. Men jag antar att det är så.. Finmiddag med tjejerna har jag också haft idag, det bjöds på crocketter, fläskfilé och bearnaisesås. Till efterrätt tröck vi i oss marängswiss, matkoma för hela gänget blev det. Hockey har vi också hunnit titta på och som vanligt har vi dragit våran fredagscruis runt Happis och Torneå.
Men nu ska jag försöka mig på en dejt med John Blund. Ha det gött alla! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0