you're so hypnotizing

Helgen har gått alldeles för snabbt. På fredag var jag effektiv, var till frissan på morgonen, drog till skolan även fast vi var lediga, jobbade från 14-19. Sen var det cruis som gällde, fick äran och ta nya bilen. Så vi passade på att glida med den ;)
Lördag var det jobb som gällde igen, 10-17. Mycket folk.. Lite kaos ibland när det kom mycket kunder samtidigt, men annars gick det fint! När jobbet var slut var det vara att gasa på hem, packa, hämta upp Jenny och nosen mot Seskarö. Där blev det lite stugmys med flickorna. Mycket braaa!
Idag då, kom hem vid 11. Hoppade i duschen och for med familjen till farmor och Köpcentret en sväng. Nu sitter jag här, trött... Men här hinner vi inte ta det lugnt. Har ett tal jag måste skriva till svenska nationella. Jag måste verkligen sätta igång med det nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0