under the coconut tree we stay...

Har inte varit så aktiv på bloggfronten nu på ett tag, känner inget sug och blogga helt enkelt. Har inget speciellt och skriva för den delen heller. Dagen har bestått av jobb 12-17 och sen 1 timme på BH. Sen var det bara och cykla för kung och fosterland till Köpcentret för att "flytade godis" äffären inte skulle hinna stänga. Inhandlade lite onyttigheter till lördag. Jepp, Linda har gått och blitt 18 så hon ska firas! ;)

Imorgon är det igen jobb 12-17. Maj-lönen kommer vara finfin! 

Nu en liten liten lista i brist på annat.... Igen....

Senaste

Låt du hörde: Coconut tree, min nya nötlåt!
Film du såg: Gyllene Knorren - Långfilmen
Mat du åt: Grillad kyckling och ris
Kram: Idag, fick fin besök av kusin på jobbet! 
Resan: Aaah, det var ett tag sen... Hmmm, undra vad det var? För länge sen när man inte ens kommer ihåg!
Dröm: Kommer jag inte ihåg..
Person du träffade: Mama & Papa
Person du pratade i telefon med: Jenny, skulle jag troo
Personen du fick sms av: Ida
Gången du åt en 7-eleven korv: Förra veckan, mmmmmm vad gott det var!
Gången du var utomhus: Idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår


Allmänt

Ska bli roligt: Lördagen, hoppas jag :D
Ska inte bli roligt: Börja skolan igen....
Sparar till: Roliga saker, som någon blivade utlandsresa...
Önskar att jag var bättre på: Inte vara så känslig..
Hur mycket shoppar du för i månaden: Olika..
Någon/några du saknar: Nog finns det saknade människor!
Vad har du gjort idag: Jobbat, Jobbat och CHILLAT!
Brukar du svära mycket: Njaa, inte så värst
Hur tidigt stiger du upp: Olika, när det är skola så oftast lite efter 7..
På helgerna: Jobbar jag nuförtiden, umgås med vänner, cruisar bil, springer på krogen..
Vad ska du göra ikväll: SOVA!
Hur många timmar sover du per natt: MINST 7 timmar
Bästa saken som hände förra sommaren: Hmm, i don't knoow
Längd: ca. 162
Skostorlek: 36-37
Byxa, kjol eller klänning: Alla!

Senast utlästa bok: Kommer inte ihåg
Jag tränar: Minst 3 gånger i veckan.. Tråååkigt när man inte får träna när man sjuk :(
Något jag ville bli när jag var liten: Läkare
Hur många har du varit kär i: Passssssss..
Några få bästa vänner, eller många vänner: Få BÄSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0